რატომ გვპასუხობენ აგრესიით,

რატომ გვპასუხობენ აგრესიით,

იმ ასაკში არ ვარ მემუარები ვწერო, არც ისეთი გამიკეთებია რამე, რომ ეს ყველაფერი ფურცელზე გადმოვიტანო და მითუმეტეს ვინმე დავმოძღვრო. უბრალოდ ამ ბოლო დროს სურვილი მაქვს რაღაცეები ვთქვა და ვწერო, ისევ ჩემი ჭიის გასახარად და ერთფეროვნების დასაძლევად. ხო აი კიდევ ერთი უბედურება რაც გვჭირს, ერთფეროვნება.
მთელი ჩემი ბავშვობა, გურიის თუ იმერეთის (აქამდე ვერ დავადგინე რომელს ეკუთვნის) სოფელში მაქვს გატარებული. რატომღაც მთელი წლები იმას მოვანდომე, რომ იქაურებისათვის დამემტკიცებინა, მეც მათი თანატოლი ვარ და არაფრით განვსხვავდები მათგან.
ვერაფრით ვხვდებოდი რატომ მიყურებდნენ აგრესიით, რა იყო ამის მიზეზი.
სიმართლე გითხრათ ალბათ არც ისე ბევრი მიფიქრია, რაგდან მაშინ არაფერი გავაკეთე იქაურ ბავშვებთან დასამეგობრებლად. იქ ერთ ბიჭს დავუახლოვდი და მას შემდეგ 10 წელი გავიდა, ჩვენ კი ესევ აქტიური კონტაქტი გვაქვს და ამ მეგობრობამ წლებს და ათას გამოცდას გაუძლო.
კონკრეტული ფაქტის გამო ამ თემაზე სულ ცოტა ხნის წინ დავფიქრდი და შემდეგ დაკვნამდე მივედი. იქნებ ვცდები კიდეც, თუ გაინტერესებს წაიკითხეთ და თუ ვცდები კომენტარში დამიწერეთ, თუ არ ვცდები ისიც დამიწერეთ, გამიხარდება
როდესაც ადამიანი, მეორე პიროვნებას რაღაცით მასზე მეტად თვლის (ამ შემთხვევაში ეს „მეტი“ ჩემი საცხოვრებელი ადგილი იყო) ცდილობს, საკუთარი თავი მისგან დაიცვას და იღვიძებს თვითგადარჩენის ინსტიქტი. სწორეთ ამ ინსტიქტმა გაიღვიძა იმ ბავშვების ნაწილში მაშინ და ჩემი მკაცრი გამომეტყველების გამო, ჩათვალეს, რომ მე მათზე მეტი პრივილეგია მქონდა. გამოიმუშავეს თვითგადარჩენის მექანიზმი და ჩემს ყოველ მცდელობას (სულ 3 იყო) მათთან მეთამაშა აგრესიით უპასუხეს. მეტჯერ არც მე მიცდია, მათთან მეგობრობა . რა მივიღეთ შედეგად?
შედეგი: მე დღეს არ მყავს მეგობრები იმ სოფელში, რომელიც ძალიან მიყვარს, გარდა ერთისა (ის საცხოვრებელი ადგილის მიუხედავად ძალიან უკომპლექსო და გამბედავი ადამიანია). მათ შეიძლება არც არაფერი დაუკარგავს, მხოლოდ ჩემს მაგალითზე თუ ვიმსჯელებთ. და მარტო მე არ ვიყავი ჩემს მდგომარეობაში, ყველა ქალაქიდან ჩასული ბავშვი ვიყავით მათგან შორს მდგომი და მერწმუნეთ ეს არ იყო ჩვენი ბრალი.
უბრალოდ წლების მანძილზე არ არსებულმა ინტეგრაციამ და ტემინებმა „ქალქელი“ და „სოფლელი“ მოგვცა ეს შედეგი.
თუმცა ვინ უფრო მეტად „ქალაქელი“ და ვინ მეტად „სოფლელი“ იყო დღემდე გაუგებარია ჩემთვის.

კომენტარის დატოვება

