მოდა ყოველთვის ვერ უძლებს დროს.

მოდა ყოველთვის ვერ უძლება დროს.

როგორც იქნა გავიდა თერთმეტი წელი, მე სკოლა დავამთავრე და დადგა დრო, რომ მეფიქრა ჩემს მომავალ პროფესიაზე.
არც ვაციე, არც ვაცხელე და კატეგორიულად გამოვაცხადე, რომ მე ჟურნალისტი უნდა გამოვსულიყავი და ჩავაბარე კიდეც.
საიდან დავასკვენი, რომ ეს მინდოდა? მე ხომ მთელი ჩემი ბავშვობა, ვთამაშობდი, რომ მე ვიყავი ჯულიეტა ვაშაყმაძე და მიმყავდა საინფორმაციო გამოშვება.
მეტი მიზეზი რაღა გინდოდა და აი, როგორც იქნა ჩავირიცხე და ერთი წლის შემდეგ ბეჭდვდურ მედიაში მუშაობა დავიწყე კორესპოდენტად.
სანამ კორესპოდენტობის ამბებზე გადავიდოდე გეტყვით, რომ როსდესაც ახლობლემა მითხრეს, იქნებ გადაიფიქრო და სხვა პროფესიას დაეუფლოო, ქვა ავაგდე და თავი შეუშვირე, რა გინდათ, ჩემს ოცენაბზე უარი მათქმევინოთ მეთქი? დამნებდნენ, შენი საქმის შენ იციო.
თურმე არ ვიცოდი…
როდესაც წვიმაში, სიცივეში სიუჟეტის გასაკეთებლად წასვლა მომიწია, წვიმამაც გვარიანად დამასველა- სულ არ გამხესენებია ეს ჩემი ოცნების პროფესია რომ იყო, ისე ვიწყევლიდი თავ-ბედს.
როდესაც გაზეთის გაკეთების დრეს, გიჟურ რეჟიმში ვიყავი, ღამის 4 საათამდე სახლში ვერ მივდიოდი და ხშირად მაგარ სკამზე მეძინა, სულ არ მიფიქრია, რომ ეს საჭირო იყო ჩემი საქმისთვის, მეზარებოდა, ძილი მინდოდა.
როდესა ჩემი დღე და ღამე აირია, როდესაც ბევრი ადამიანი მომადგა სახლში, თხოვნით, რომ მამაჩემის და მისი მეგობრობის ხათრით, ჩემი ძმის ხათრით, ჩვენი ოჯახების ნათესაობის ხათრით მათთვის არაფერი დამეწერა, ძალიან ცუდად ვიგრძენი თავი და იმედგაცრუებაც ვიგემე. თუმცა უკან არასოდეს დამიხევია და ყველა სტატია რაზეც ხელი მომიკიდია და გამიძრახავს, გამიკეთებია და მზის შუქზეც გამომიტანია.
როდესაც დღის მანძილზე ძალიან ბევრი ადამიანის, მაღალ ჩინოსნის და განსაკუთრებით მმართველი პარტიის წევრებისგან დაბრკოლებებს ვაწყდებოდი, ორი სიტყვის მოსასმენად მათი კაბინეტის კარზე ვათენ-ვაღამებდი, მაშინ სულ არ მახსოვდა, რომ ეს იყო ის ასრულებული ოცნება, რაზეც მე ვოცნებობდი ჯულიეტა ვაშაყმაძესთან ერთად.
ბევრი ვიფიქრე თუ ცოტა ვიფიქრე, მოვიფიქრე, რომ რაც არ გინდა, მართლა არ უნდა მოგცეს ღმერთმა და იმ ანდაზის სისწორეშიც დავრწმუნდი, რომ ამბობენ ფრთხილად იოცნებეთ, ხშირად ოცნებებიც სრულდებაო..აბა თქვენ იცით.
ასე, რომ სანამ პროფესიას ავირჩევდეთ კარგად დავფიქრდეთ, მოდა ყოველთვის ვერ უძლებს დროს. პროფესია კი მოდის გამო არ უნდა ავირიოთ, რადგან პროფესია ეს ის არის რაც მთელი ჩვენი მომავალი ცხოვრების წესს განსაზღვრავს.

პ.ს გილოცავთ თქვენ ვისაც გაგიმართლათ და პროფესიის არჩევაში არ შემცდარხართ.

კომენტარის დატოვება

