მე—იმედები

images

არ გახლიჩო გრძნობა, თორემ შეიძლება მლაშე წყალი შეგესხას.
თმას წითლათ შევიღებავ, ვამპირივით გავიჩეჩავ და დიდი სიამოვნებით გავგიჟდები.
რატომ გგონია რომ არ ვგრძნობს, არ მესმის და ვერ ვხედავ.
რატომ გგონია, რომ წვიმა მარტო შენ გასველებს და მარტო შენს აკაციებს სცივა.
ან იქნებ არც გგონია. უკვე ვეღარ ვხვდები..ავირიე.
ჩვენი თამაში ალბათ დროებით შეჩერდა.
რა სასაცილოა, ყველაფრის რემიქსი შეიძლება, ჩვენს რუსულ რულეტკასაც აქვს ვარიანტები, გარემიქსებული.
უფრო საშიში…
უფრო დამღუპველი..
თითქმის გადაურჩენელი.
მე არავინ არაფერს არ მაძალებდა, მე შენ შეგიგრძენი და არ მიფიქრია, რომ ჩვენი მზე სხვადასხვაფრად ანათებდა, რომ ჩვენს მთვარეს სხვადასხვა მხარეს გამონათება ეწერა.
მე მინდოდა შენს ტირიფებს ერტირა ჩემს ბაღში. შენით გავსებულიყო ჩემი სიმარტოვე.
რაც შენ გამოჩნდდი, არ მქონდა დრო იმის საფიქრალად, თუ როგორ გავგიჟებულიყავი, როგორ შემეგრძნო ახალი ექსტრემი.
მე დავრწმუნდი, რომ ბედნიერება სტატუსი არ არის, რომელიც წინარებიდან გადმოგვეცემა. ბედნიერება წამია, ან იქნებ წამის მეასედიც კი.
მე მიღირდა მთელი ცხოვრება ამ მეასედის საძიებლად, შესაგრძნობლად.
მე ეხლაც ამ ბილიკს ვადგავარ და ხანდახან ვგრძნობ, რომ შენც წამომეწევი ხოლმე გზაზე.
მე ვგრძნობ, რომ შენ საოცრად დიდი ხარ, მაგრამ მეც საგრძნობლად გავიზარდე და რატომღაც საოცრად მეიმედები.

კომენტარის დატოვება

