ჩემი მეგობრის დღიურებიდან.. .1

მე ერთი ძალიან ლამაზი, უცნაური, არაამქვეყნიური მეგობარი მყავს. ამასთანავე ყველაზე მარტივი და ყველაზე ახლობელი ჩემთვის. სწორედ ამ მეგობრის დღიურებიდან , დავწერ ჩემს ბლოგზე იმ ამბებს, რაც მას გადახდენია და რაც ალბათ ბევრი ადამიანის ცხოვრებაში არსეობობს.

წაიკითხეთ, რეალური ისტორიები, ჩემი მეგობრის დღიურებიდან…

ჩემი მეგობრის დღოურებიდან–1

რამდენს ვფიქრობ ხოლმე და მაინც იმას ვაკეთებ რასაც არ ვფიქრობ. ყველა ადამიანს უნდა იყოს განსხვავებული და სწორედ ამ სურვილით არიან ისინი ერთმანეთის მსგავსნი.ამიტომაც გავს ყველა ადამიანი ერთმანეთს, მეც მათ შორის.

რა საინტერესოა რითი გვაგავთ ერთმანეთს. იცით რამდენჯერ დავფიქრებულვარ ამაზე? საერთოდ არაფრით. დედამიწის ზურგზე არ მოიძებნება თვისება რაც ჩვენ გვაერთიანებს.

მე საოცრად რომანტიული ვარ…

ის არც კი არის ახლოს რომანტიკასთანJ

და ეს სხვაობები ბევრისა, ცამდეა,მთვარემდეა და მზემდეა.

მე მაინც მის გვერდით ვარ.

ისიც შემიძლია გითხრათ, რომ მან ჩემს ქალურად სულელურ შეკითხვაზე, თუ  რას იზამდა ჩემი გარდაცალების  შემთხვევაში, მიპასუხა, რომ ვერაფერს ვერ იზამდა. თურმე დრო ყველაფრის მკურნალლი ყოფილაJ შენ გეცინება, აბა მე მკითხე?

იცი? მე როდესმე ვრცლად დავწერ ჩემს ამბავს და ალბათ ყველა გამამტყუნებს, რომ ვიქცევი ისე, როგორც ვიქცევი, მაგრამ მაინტერესებს იმის იქეთ რა ხდება. მაინტერესებს სანამდე შეიძლება ადამიანის თავმოყვარება იყოს უთავმოყვარეო და ვითომ ელოდოს მერეს, რომელიც უკვე ყოველს წამს მიდგება ხოლმე.

http://www.youtube.com/watch?v=xirm3THSgm8

One thought on “ჩემი მეგობრის დღიურებიდან.. .1

  1. ”მან ჩემს ქალურად სულელურ შეკითხვაზე, თუ რას იზამდა ჩემი გარდაცალების შემთხვევაში, მიპასუხა, რომ ვერაფერს ვერ იზამდა. თურმე დრო ყველაფრის მკურნალი ყოფილა”
    😦 ხო…

კომენტარის დატოვება

