შენ თავადაც იცი ვინც ხარ…

რა საინტერესოა, როგორ უნდა დაიწყო წერა, როდესაც გინდა არ იყო ბანალური და ეს ყველაფერი უფრო რთულია მაშინ, როდესაც შენ აპირებ გრძნობები გამოხატო.

მეც უბრალოდ დავწერ, მარტივად და ყველასთვის გასაგებად.

მე შენ მიყვარხარ..იმიტომ, რომ

  • შენ ჩემი ბავშვობა ხარ.
  • შენ ჩემი სკივრი ხარ, რომელიც ბევრ ინფორმაციას ინახავს.
  • შენ დედაჩემის მე-6 შვილი ხარ.
  • შენ ჩემი ამოსუნთქვა ხარ.
  • შენ ჩემი ბავშობის გარდერობი ხარ.
  • შენ ჩემი საიდუმლო ხარ.
  • შენ ჩემი ისტორია ხარ.
  • შენ ჩემი მეზობელი ხარ.
  • შენ ჩემი საყვარელი ადამიანის შვილიშვილი ხარ.
  • შენ ყველაზე პრანჭია ქალის შვილი ხარ.
  • შენ ყველაზე მიმტევებელი ხარ.
  • შენ ძალიან დიდი ხარ.
  • შენ ძალიან უბრალო ხარ.
  • მამაშენი ყოველი სტუმრობისას მადლობას მიხდის დაფასებისთვის.
  • შენ ერთადერთი ხარ.

მე შენ მაშჲნაც მიყვარხარ, როდესაც:

  • შენთან სტუმრად მოსულს საათობით მაყურყტებ გარეთ, სიცივეში და თოვლში, რადგან შენ გეძინა როდესაც დაგირეკე და გითხარი, გარეთ ვარ კარი გააღეთქო.
  • შენ გავიწყდება, რომ მე შენ გელოდები შენკი საათობით ზოხარ კომპიუტერთან.
  • მხოლოდ საკუთარ კომფორტზე ფიქრობ.
  • შენ შეგიძია დაიძინო როდესაც ძალიან ბევრი სტუმარი გყავს სახლშჲ.
  • შენ ვერასოდეს ხვდები რას აშავებ და სად როგორ უნდა მოიქცე, თუნდაც ეს არ მოგწონდეს.
  • შენ შეგიძლია ჩემი საყვარელი ხილის ტორტი გააკეთო, იგი გადაუტანო შენს „სხვა საუკეთესეო მეგობარს“ და არც კი გაგახსენდე მე.
  • შენ შეგგიძლია უხმოდ აიტანო ჩემი ეგოისტობა, მაგრამ ყოველთვის ხვდები, რომ მე მართალი ვარ.
  • შენ შეგიძლია, მომატყოუ, მაგრამ მე ყოველთვის ვიცი როდის ხდება ეს.
  • შენ შეგიძია ჭამო კიტრი და ეს ესმოდეს მტელს მსოფლიოს.
  • შენ ჩემს ტყუილსაც ხვდები და ატარებ.

მე შენ კიდევ ათასი რამისთვის, ან სულაც უმიზეზოდ მიყვარხარ და შენ თავად იცი, რომ ვერ ამოგწურავ…

2 thoughts on “შენ თავადაც იცი ვინც ხარ…

კომენტარის დატოვება

