ორშაბათიდან-ორშაბათამდე და ჩემი ვალები :)

რაღაცნაირი ორშაბათა, ვერ გავიგე, კარგი თუ ცუდი, თუ არც კარგი და არც ცუდი:)

სამაგიეროდ ამ საშინელი ამინდების შემდეგ მცხუნვარე მზე ამოვიდა და ძვლები გაგვითბო. ადამიანები, რომლებიც აქამდე სახლში ითბობდნენ ადგილებს გარეთ გამომზეულრდნენ.მოკლედ პროვინციაში ზეიმია:)

ასეთ ამინდში ყველაფერი მიხარია, არ ვაპროტესტებ არ იმას, აქ რომ ვცხოვრობ , არც  ჩემს წონას და საერთოდ დღეს ყველაფერი ფეხებზე მკიდია:)

თქვეთვის არ მითქვამს ჩემი საყვარელი გამოთქმა არა? “ვალი თუ არ მაქვს ცხოვრებას მუღამს ვერ ვუჭერთ”, ხოდა კიდევ ერთი 50 ლარი ირიცხება ჩემი ვალების ანგარიშზე. არადა სულ არ არის ჩემი ბრალი, ჯერ კიდევ თებერვლის ხელფასის დროს შევუკვეთე წიგნები, ორ დღეში ჩამოგივათო მითხრეს და მერე შენც არ მომიკვდე. არავის დაურეკავს, ვიფიქრე არ აქვთ,ამიტომაც დამაიგნორესთქო.

ეხლა კი, წინა ხუთშაბათს დამირეკეს რა ხანია წიგნები ჩამოვიდა და მიაკითხეთო. ხოდა, აი დამარტყაააა, მე ხომ დიდი ხნის უკან დავხარჯე წიგნებისთვის განკუთვნილი 42 ლარი. რა მექნა? ავდექი და ვისესხე.

სამაგიეროდ მთელი შაბათი და კვირა ვკითხულობდი. გაინტერესებთ რა წიგნებია? ეს არის ქენდის ბუშნელის

  • ბიზნესი მაღალ ქუსლებზე-   2 ნაწილი
  • ქერის დღიურები-   2ნაწილი
  • მეხუთე ავენიუ სახლი# 1-   2ნაწილი
  • ზაფხული დიდ ქალაქში

ამ შაბათ კვირას ერთი ამოსუნთქვით წავიკითხე, ქერის დღიურები და ზაფხული დიდ ქალაქში. ძალიან სასიამოვნო საკითხავია, აი ისეთი მე რომ მიყვარს. ზედმეტი ტვინი ჭყლეტა არ სჭირდება და მსუბუქია. თან თქვენ წარმოიდგინეთ რაღაც მაგალითების გათვალისწინებაც შესალებელია. მოკლედ, მე მომეწონა.

დანარჩენ ორს მხოლოდ თვალი გადავავლე და ჯერ ვერაფერს გეტყვით. არ წამიკითხავს. ეგ ალბათ შემდეგი შაბათ-კვირის საქმეა:)

კომენტარის დატოვება

