თქვენი ბარკალი ძალიან მომეწონა

იმდენ სასაცილო ფრაზებს გაიგებთ, რომ ისღა დაგრჩენიათ გულიანად იცინოთ.

ჩემს მეგობარს სურსათის მაღაზია აქვს და სამსახურიდან მასთან გავივლი ხოლმე, მერე ერთად ვბრუნდებით სახლში. მაღაზიაში მოგეხსენებათ ყველა ტიპის ადამიანი შემოდის, ყველა ტიპის პრეტენზიებით და ფრაზებით. დღეს რამოდენიმე ასეთი ოქროს ფრაზა იყო:

  •  თქვენი ბარკალი რა ღირს? და რიზინი გაქვთ კარგად რომ ეცმევა ისეთი? (ალბათ თმისამაგრი უნდოდა)

მე ესეთ დროს თავს ვერ ვიკავებ,ვიცინი და კლიენტებიც ხვდებიან თავიანთი ფრაზების უტაქტობას. დღეს ძალიან სიმპატიური მამაკაცი შემოვიდა, ლამაზი თვალებით და ჩემს დაქალს ეუბნება : თქვენი ბარკალი ძალიან მომეწონა და კიდევ ხომ შეიძლებაო? (იხუმრა როგორც შეეძლო) აი აქ კი ზრდილობას ვერ მოვუხმე და ვა ჰაჰაჰაჰაჰა-თქო იმხელაზე გამეცინა, რომ გაწითლდა ეს სიმპატიური კაცი, მე კიდევ არ დავაყოვნე და ვუთხარი, ჩენ რეზინიც გვაქვს,კარდაგ რომ ეცმევა,  ისეთითქო 🙂 (თმაზე)

ეჭვი მაქვს მაღაზიას კლიენტი დავუკარგე, მაგრამ მე ძალიან კარგად ვიხალისე 🙂

2 thoughts on “თქვენი ბარკალი ძალიან მომეწონა

კომენტარის დატოვება

